مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 05:572022-05-27سياسي

فارس من| گلایه اساتید حق التدریس نسبت به وضعیت شغلی شان


برخی از اساتید حق التدریس با ثبت درخواست خود در سامانه فارس من خواستار رسیدگی به وضعیت شغلی شان شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مخاطبان سامانه فارس من در پویشی خواستار اختصاص بن کتاب به اساتید حق التدریس شدند.

این مخاطبان اعلام کردند هر ساله در آستانه برگزاری نمایشگاه های سالیانه و بین المللی کتاب، جایی که تمام اقشار فرهنگی و دانشگاهی و غیره سهمی در تخصیص بن ها و یارانه های خرید کتاب دارند، اساتید حق التدریس کنار گذاشته می شوند و هیچ بهره ای از کمک هزینه های علمی و فرهنگی ندارند.

سردبیر سوژه فارس من در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: آیا ذی صلاحان در تصمیم گیری در چنین رویدادهایی بر این باور هستند که این بزرگواران حتی نسبت به مطالعه و علم افزایی نیز مانند هزینه های دیگر زندگی بی نیاز هستند یا آنقدر متمکن هستند که نیازی به کمک هزینه خرید مهمترین ابزار اشاعه علم و بروزرسانی معلومات ندارند؟ زهرا قدسی رییس اسبق انجمن اساتید حق التدریس استان البرز افزود: با نگاه اجمالی به اخبار داغ بن های کتاب و گروه های مشمول دریافت این قسم از تسهیلات، چند سالی است که اساتید حق التدریس توسط دانشگاه ها نادیده انگاشته می شوند، به امید روزی که امکانات و تسهیلات بر اساس عدالت توزیع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| گلایه اساتید حق التدریس نسبت به وضعیت شغلی شان

فارس من| گلایه اساتید حق التدریس نسبت به وضعیت شغلی شان